خیر، همه پلن ها به کلیه امکانات اسپات پلیر و پخش کننده ها دسترسی دارند.
2- آیا امکان افزودن فضای بیشتر به یک پلن وجود دارد؟
بله، شما میتوانید هر میزان فضایی که مایل باشید به یک پلن اضافه کنید و هزینه هر گیگ آن برابر با قیمت هر گیگ فضای آن پلن خواهد بود.
3- آیا پس از انقضای پلن لایسنس های ایجاد شده غیرفعال میشوند؟
خیر، لایسنس های ایجاد شده برای همیشه قابل استفاده و ویرایش میباشند ولی تا زمان تمدید پلن امکان ایجاد لایسنس جدید وجود ندارد.
4- پس از انقضای پلن فایل ها تا چه مدت در دسترس هستند؟
فایل ها تا 7 روز پس از انقضای فضا قابل دانلود هستند، پس از این مدت لایسنس های ایجاد شده که فایل ها را دانلود کرده باشند همچنان به دوره دسترسی دارند اما امکان دانلود جدید نخواهند داشت.
5- 2 دوره بیشتر در لایسنس به چه معناست؟
در صورتی که لایسنس بیش از یک دوره داشته باشد به ازای هر دور مبلغ درج شده به تعرفه لایسنس اضافه میگردد. همچنین به ازای هر دوره حجم لایسنس میتواند 10 گیگ بیشتر باشد.
6- 3 گیگ بیشتر در لایسنس به چه معناست؟
در صورتی که حجم یک دوره از حجم ذکر شده در لایسنس بیشتر باشد به ازای هر گیگ این مبلغ به لایسنس هایی که برای آن دوره ساخته می شوند افزوده خواهد شد. این مبلغ لایسنس هایی که قبلا ساخته شده اند را نیز شامل میشود.
7- 4 هزینه دستگاه بیشتر چگونه محاسبه میشود؟
در صورتی که حجم یک دوره از حجم ذکر شده در لایسنس بیشتر باشد به ازای هر گیگ این مبلغ به لایسنس هایی که برای آن دوره ساخته می شوند افزوده خواهد شد. این مبلغ لایسنس هایی که قبلا ساخته شده اند را نیز شامل میشود.
8- 5 سرویس ریبرندینگ چسیت؟
توسط سرویس ریبرندینگ میتوانید از نام و لوگو و همچنین دامنه شخصی خود در کلیه پلیرها استفاده کنید. در این سرویس برای دامنه شما یک سرتیفیکت TLS ایجاد شده و با هر آپدیتی در پلیر کلیه نسخه ها با نام شما و لوگوی شما کامپایل شده و در آدرس شما قرار میگیرد. در صورت عدم تمدید سرویس ریبرندیگ کاربران شما همچنان میتوانند توسط نسخه اصلی به دوره های شما دسترسی داشته باشند.